SYS Getir Yemek Entegrasyonu

Getir Yemek Entegrasyonu

Getir Yemek Entegrasyonu

Getir Yemek Entegrasyonu Kullanın Kolayca Satışlarınızı Artırın

Restoran işletmelerine; ister kendi kuryesiyle ister Getir kuryesiyle teslimat imkanı sunan, online satış pazarında hızla büyüyen Getir Yemek’te siz de varsanız. Ve Getir Yemek siparişlerinizi minimum iş gücüyle hızla kazanca dönüştürme ihtiyacındaysanız.

Her işletmenin ve çalışanın kolaylıkla kullanabileceği Getir Yemek Entegrasyonu ile biz de yanınızdayız! Siparişleriniz Denge restoran programına anında düşer. Sistem, personelinizi hem görsel hem de sesli olarak uyarır. Personelinize de sadece siparişi kabul etmek kalır…

Siparişlerinizi entegre edin, paket serviste güçlenin! Bol kazançlı günler.

Getir Yemek Nedir?

‘Getir bi mutluluk’ sloganı ve benzersiz iş modeliyle market alışverişi alışkanlıklarını değiştiren Getir’in, yemek sipariş alışkanlıklarını değiştirmeye yönelik girişimidir. Getir Yemek, aynı zamanda Türkiye’de 81 ilin tamamında kullanılan ilk çevrimiçi yemek siparişi markasıdır.

Getir Yemek, bünyesindeki üye restoran, kafe, pastane vb. işletmelere, işlerini daha az maliyetle büyütme ve müşteri memnuniyetini artırma vaadinde bulunur.

Getir Yemek Entegrasyonu Nedir?

Getir Yemek üye restoranlarının; gelen siparişlerinin, Denge restoran programına otomatik aktarımını sağlayan, özel bir entegrasyondur. Gelen siparişlerde manuel işlemleri sıfırlar, zaman kaybını önler, olası hataların önüne geçmeyi sağlar, iş gücünü azaltır, dolayısıyla personelin konsantransyonunu ve motivasyonunu artırmaya yardımcı olur.

Siparişlerin takibi, onayı ve tüm raporlamaları Denge restoran programı ile kolayca yapılır.

Tam entegre sistem sayesinde müşterilerin verileri, veritabanına otomatik kaydedilir. Hangi bölgelere, hangi ürünlerle, kaç liralık satış yapılmış ve daha pek çok detaylı bilgiye ulaşmayı mümkün kılar.

Neden Getir Yemek Entegrasyonu Kullanmalısınız?

Getir Yemek Üye işletmesi olduğunuzu ve kullandığınız restoran programı ile Getir Yemek arasında bir entegrasyon olmadığını varsayalım. Servis saatleriniz yaklaşıp,  siz işletmenizin son hazırlıklarını tamamlamaya çalışırken, acıkmış potansiyel müşterileriniz de Getir mobil uygulamasından sipariş edecekleri ürünleri arıyor olacaklar. İşletme lokasyonunuza ve işletme puanınıza göre sizi bulacak ve siparişlerini verecekler.

İşte bu aşamada siparişleri kontrol edebilmek için işletmenizde bir bilgisayar üzerinde Getir Yemek Müşteri Paneli’nin açık olması gerekmektedir. Siparişler gelmeye başladığında bu panel aracılığıyla siparişlerin çıktısını almak ve işletmenizdeki satış sürecini yürütmek zorundasınız. Eğer işletmenizde herhangi bir restoran programı kullanılmıyor ise bu uygulama sizin için büyük bir kolaylık sunacaktır.

Fakat eğer bir sistem kullanıyorsanız ve tüm sipariş çıktı takibini bu sistem üzerinden yapıyorsanız; işletmenizde restoran programının çalıştığı bilgisayar haricinde farklı bir bilgisayarda Getir Yemek Müşteri Paneli’ni açmanız gerekecek. Gelen siparişleri aynı anda Getir panelinden restoran programınıza manuel olarak girmek zorunda olacaksınız. Bu işlemler, siparişlerin geliş sıklığına göre bazen imkansız hale gelebilir. Çokça hatalı girişe, eksik ve geç teslim gibi istenmeyen durumlara yol açabilir. Müşterileriniz ise Getir üzerinden yapacağı yorum ve vereceği puanlarla sizin için hayati öneme sahip olan işletme puanınızı düşürebilecektir. İşletme puanından düşen her bir rakamın ertesi gün daha az sipariş gelmesine sebep olacak kadar önemli olduğunu her işletme yöneticisi çok iyi bilir, birçoğu bunu acı deneyimlerle öğrenmiştir. 

Getir Yemek Entegrasyonu Nasıl Çalışır?

İlk yapılacak şey entegrasyonun devreye alınmasıdır. Eğer işletmenizde stok takibi yapılmıyorsa, 15-20 dakika gibi kısa bir sürede entegrasyonunuz kullanıma hazırdır. Eğer stok programı kullanıyorsanız ürünlerin eşleştirilmesi biraz zaman alacaktır. Çünkü burada yapılacak bir yanlış eşleştirme satılan ürünlerin yanlış oluşmasına ve stokların da yanlış çalışmasına sebep olacaktır. Öte yandan bu ayarlar hiç de karışık ve zor değildir. Bu işlemleri Arkhe Destek ekibinin vereceği eğitimlerden sonra siz kendiniz de rahatlıkla yapabilirsiniz.

Satış malları, menüler, çeşniler, sipariş mesajları, ödemeler, sipariş iptal nedenleri gibi ana veri ve operasyon parametrelerini eşleştirdikten sonra sistemi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Getir entegrasyonu devreye alındıktan sonra siparişler anında sisteme düşer ve kullanıcılar pos terminali yanında olmasa dahi tanımlanmış olan sipariş uyarı sesiyle bekleyen siparişler bildirilir. Kullanıcı, gelen siparişi kontrol ettikten sonra siparişi onaylar ve üretim noktalarındaki sipariş yazıcılarından siparişleriniz çıkar.

Bu noktada müşterilerin seçmiş olduğu özel sipariş notlarının da sipariş yazıcılarından çıkması sağlanır. Sipariş onaylandığı anda müşteriye “siparişin hazırlandığı” bilgisi iletilir. Siparişlerin hazırlanma süreci tamamladıktan sonra siparişler kuryeye teslim edilerek yola çıkartılır. Yola çıkan sipariş anında müşteriye bildirim olarak iletilir.

İşletmenize otomatik olarak gelen her siparişi kabul etmek zorunda değilsiniz. Eğer o anda gelmiş olan siparişi karşılayamıyorsanız müşteriye ulaşmaya çalışarak çok değerli zamanınızı harcamak yerine; Denge restoran programı üzerinde sipariş onaylama adımında red seçeneğini seçip, Getir entegrasyonunun yapısında tanımlanmış iptal nedenlerinden uygun olanı ile anında müşteriye bildirim yapabilirsiniz. Girilen iptal nedenlerine göre rapor alarak iptal edilmiş siparişlerinizi analiz edip, iş süreçlerinizi düzeltici önlemler sağlayabilirsiniz. 

Müşterilerinizin özenle seçtiği temassız teslimat seçeneğini adisyonlar üzerinde özellikle vurgulayarak %100 müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz. Kurye siparişi müşteriye teslim ettikten sonra adisyon sistemden kapatılır. Siparişin gelip müşteriye teslim edilme sürecine kadar olan hazırlanma süresi, teslim süresi sistem tarafından hesaplanır. Bunlara ek olarak hangi kuryenin, hangi siparişi, ne zaman teslim ettiği ve her bir kuryenin günlük kaç paket taşıdığı gibi detayları da yönetmek için sizlere harika bir modül olan Arkhe Kurye Takip Sistemi’ni inceleyebilirsiniz.

Müşteri sipariş verdikten sonra ürün ekleme ya da sipariş ile ilgili detayları değiştirmek için işletmenizi aradığında hazırlanma sürecindeki siparişinizde de değişiklik yapabilirsiniz.

Denge Restoran Programı ile Getir Yemek Entegrasyonunun Faydaları

Denge Restoran Otomasyon Programı ile Getir Yemek entegrasyonunu devreye aldıktan sonra yapmanız gereken tek şey; koltuğa oturup acıkmış potansiyel müşterilerinizin sipariş vermesini beklemektir.

Arkhe bütün sipariş süreçlerinizi yöneterek tek bir sistem üzerinden bütün paket sipariş operasyonunu yönetme imkanı sağlar.

Denge restoran programı ile Getir yemek entegrasyonunun size sağladığı faydalar aşağıdaki gibi sıralanabilir. 

  1. Getir yemek entegrasyonu stok takip programı kullanılmayan durumlarda hiçbir ürün eşleştirmesi yapmadan 10 dakikada kurulabilir ve hemen çalışmaya başlanabilir.
  2. Stok takip programı kullanılan operasyonlarda ise çok detaylı bir yapıda ürün eşleştirmesi (menüler, ürünler, zorunlu opsiyonel seçimler vb.) yapılabilmektedir. 
  3. Siparişin her anında olan durum değişiklikleri (hazırlanıyor, yolda, teslim edildi) anında kullanıcıya bildirilir.
  4. Sipariş, müşteri tarafından verildiği anda Denge restoran programına saniyeler içinde düşer. Manuel bir müdahale olmadığı için kullanıcılar için kabus haline gelen acilen siparişi kabul etme derdi yoktur.  
  5. Siparişler sisteme otomatik aktarılmış olarak geldiği için hızlıca onaylama yapılabilir. Bir sipariş reddedilse bile aslında sistemin içindedir ve raporlanabilir. Onaylandığı anda ise müşteriye hazırlanmaya başlandı bilgisi gidecektir.
  6. Sipariş geldiğinde sesli bildirim verir. Buradaki uyarı sesi sistemsel sesler olabileceği gibi işletmenin kendisi için hazırlatabileceği jingle gibi ses dosyaları da (mp3, vaw vb.) olabilir.
  7. Siparişleriniz işletmenizin alışık olduğu çıktı formatında yazıcılarından çıktı imkanı sunar.
  8. Müşteri sipariş verirken Restoran veya Getir Kuryesi seçebilir. Getir kuryesi seçtiğinde ödeme de online gerçekleşecek demektir.
  9. Müşteriler ileri tarihli ya da ileri saatli sipariş verebilirler. Yazıcılardan çıkan siparişlerde bu bilgi personelin gerekli planlamayı yapmasını sağlayacak şekilde uyarıcıdır.
  10. Getir Yemek tarafından Denge restoran programına ulaşan her siparişte; KVKK kapsamında müşteri kişisel bilgisi sayılan özel telefonu paylaşılmamakta, onun yerine geçici bir numara oluşturulmaktadır. Sipariş aktif olduğu sürece işletme bu numaradan müşteriye ulaşabilmekte ve tam bir müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır.
  11. Online ödeme ve temassız teslimat imkanı vardır.
  12. Getir üzerinde ürün değişimleri yapıldığında sisteme anında yansır.
  13. Getir yemek tarafındaki birden fazla işletmenin tek entegrasyonla kullanılması mümkündür.
  14. Getir müşteri panelinde anlık dashboard raporlama imkanı sunar.

Raporlar 'Denge'li, İşletmeler Bilgili

Denge'li Raporlar'ınıza veri güvenliğinden taviz vermeden, mobil konforuyla ulaşın; performansınızda fark yaratın!