ÇYS Çağrı Yönetim Sistemi

Çağrı Yönetim Sistemi

Çağrı Yönetim Sistemi
  1. Müşterilerden gelen telefon aramalarını CallerID cihazı üzerinden çözümleyerek arayan kimliğini gösteren,
  2. Her gelen aramayı veritabanına kaydeden, 
  3. Bu kayıtları yeni müşteri, yeni sipariş, sipariş takip araması, cevapsız arama gibi türlerine göre sınıflandıran,
  4. İşletmenizin paket telefonuna kaç adet cevapsız arama gelmiş, kaçına geri dönülmüş, 
  5. Kaç adet yeni müşteri aramış, kaç adet müşteri verdiği sipariş için takip araması yapmış v.b.
  6. Analizleri yapmanızı sağlayan Denge çözümüdür. 


Denge SYS Çağrı Yönetim Sistemi kullanarak;

  1. Müşteri aramalarını çok hızlı bir şekilde analiz edebilir,
  2. Paket sipariş süreçleriniz ile ilgili aksaklıkları hızla kavrayabilir,
  3. Personel kaynaklı ya da yapısal sorunları çok net bir şekilde gözlemleyebilirsiniz.


Çağrı Yönetim Sistemi aynı zamanda Denge Kurye Takip Sistemiyle entegre çalıştığı için; 

  1. Müşteriler sipariş takip araması yaptığında, 
  2. Daha müşteri telefonunu açmadan, 
  3. Kaç siparişi hazırlanıyor, 
  4. Kaç siparişi yolda ve daha önce kaç sipariş vermiş (aylık, yıllık, tüm zamanlar) gibi,
  5. Çok derin ve önemli bilgilere anında erişebilirsiniz. 

Raporlar 'Denge'li, İşletmeler Bilgili

Denge'li Raporlar'ınıza veri güvenliğinden taviz vermeden, mobil konforuyla ulaşın; performansınızda fark yaratın!