Merkezi Kontrol Sistemi

Merkezi Kontrol Sistemi

Denge Merkezi Kontrol Sistemi; birden fazla işletmenin tek noktadan yönetimini en doğru şekilde yapan; gelişmiş teknolojik altyapıya sahip bir Arkhe çözümüdür. İşletmelere gönderilecek verileri anlık gönderir ve satış bilgilerini merkeze alır. Böylece farklı lokasyonlardaki birçok şubenin verileri kolay bir şekilde merkezde birleştirilir ve analiz edilir. 

Denge Merkezi Kontrol Sistemi, tek bir merkezden tüm şube verilerini anlık olarak izlemesi işletme süreçlerinin tek elde toplanması ve kolaylıkla kontrol edilmesini sağlayarak yönetim ve kontrol için gereken iş gücü maliyetlerini azaltır. 

Tüm zincir restoran işletmeleri ile birden fazla şubesi olan veya merkezi ofisi ayrı yerde olan işletmeler için benzersiz avantajlar yaratır. Gelişmiş alt yapısına rağmen, küçük ölçekli işletmeler tarafından da kullanılabilecek bir çözümdür. 

Denge Merkezi Kontrol Sistemi'nin işletmenize sağladığı faydalar; 

  • Şubeler arası tüm satış/stok/finans raporlarının tek noktadan karşılaştırmalı olarak alınabilmesini sağlar.
  • Stok, muhasebe gibi çözümlerin merkezde kullanımasını sağlayarak büyük ölçekte yatırım tasarrufu sunar.
  • Alanında lider alt yapısının (Online Database Replication) sunduğu imkanlara kıyasla yatırım maliyeti en uygun merkezi çözümdür.

Denge Merkezi Kontrol Sistemi;

  • Tüm zincir restoran işletmeleri,
  • Birden fazla şubesi olan tüm işletmeler,
  • Merkez ofisi ayrı yerde olan tüm işletmeler için ideal çözümüdür.

MERKEZİ YÖNETİM

No Merkezi Kontrol Sistemi Açıklamalar
1 MKS Temel Lisans Ayrı Lisans
2 MKS Ek Şube Lisansı Ayrı Lisans

Neden Denge MKS?

  1. Tüm şubeler için tek seferde fiyat değişikliği yapabilir; sadece seçtiğiniz satış noktaları için çalışmasını sağlayabilirsiniz. Bölge fiyatları oluşturup uygulayabilirsiniz.
  2. Yılbaşı, bayram vb. belirli bir dönem için yapacağınız değişiklikleri önceden planlayabilir ve istediğiniz an değişikliklerin devreye alınmasını sağlayabilirsiniz.
  3. Sadece satış ürünlerini ve fiyatları değil; ekranlar, kullanıcılar, satış noktaları gibi tüm işletme verilerini merkezden yönetebilirsiniz.
  4. Stok, muhasebe v.b çözümlerin merkezde kullanılmasını sağlayarak ciddi yatırım tasarrufu sağlar,
  5. Tek tuşla kullanıcı tanımlayabilir, hangi şubede hangi kartla çalışacağını belirleyebilirsiniz. İsterseniz bir kullanıcının seçili şubelerde çalışmasına izin verebilir ya da tüm şubeler için izin ekleyebilirsiniz.
  6. İstenen şubeler için ayrı ekran tasarımları ve fiyat çalışmaları yapabilir ve anlık olarak güncelleyebilirsiniz.
  7. Bonus, sadakat kart gibi uygulamaların anında şubeler arasında güncellenmesini sağlayabilirsiniz. Müşterilerinizin, bir şubede kazandığı bonusu bir başka şubede harcamasını sağlayabilirsiniz.
  8. Şubelerinizdeki satış verileri sadece istatistiki olarak değil; tüm detaylarıyla, otomatik olarak merkeze akar. Böylece şubede alınabilen detay raporların tümü merkezde de alınabilir. Şubeler arası karşılaştırmalar ve analizler yapılabilir.
  9. Merkez/şube yapılı çalışan işletmelerde, şubelerde tutulan fatura, sayım, reçete gibi stok verilerinin tümü merkeze aktarılarak yönetilebilir ya da denetlenebilir.
  10. Çift yönlü çalışması sayesinde, tanımlama işlemlerini sadece merkezden yapmak zorunda kalmazsınız. Sahip olduğu teknolojik altyapı ile şubelerden yapacağınız değişikliklerin merkez ve diğer şubelere akmasını sağlayabilirsiniz.

Raporlar 'Denge'li, İşletmeler Bilgili

Denge'li Raporlar'ınıza veri güvenliğinden taviz vermeden, mobil konforuyla ulaşın; performansınızda fark yaratın!