Satış Yönetim Sistemi

Satış Yönetim Sistemi

Denge Satış Yönetim Sistemi, işletmenizdeki çalışanların basit dokunuşlarıyla, satış operasyonunun, hiçbir diyaloğa ve hiçbir aksamaya yer vermeden yürütülmesini sağlayan, gelişmiş bir restoran otomasyon programıdır. 

Sabit ve mobil pos terminalleri ile ekranlardaki görsel butonlara dokunarak, tüm satış süreçlerinizi sistematik bir şekilde yönetmenizi sağlar. Adisyon ve sipariş süreçlerini kontrol altında tutmanıza ve buna bağlı olarak gözlemlenebilir performans artışı elde etmenize imkan tanır. 

Müşteri memnuniyetini garanti eden, işletme içi güven duygusunu yapılandıran, iş akışını yeniden düzenleyebilecek sektörel deneyimi sunan, kurumsal bir pos çözümüdür.

Nerelerde Kullanılır ?

  • Restoranlar
  • Kafe / Barlar
  • Gece Kulüpleri
  • Self Servis Restoranlar
  • Paket Servis İşletmeleri
  • Pastaneler
  • Oteller
  • Tatil Köyleri

RESTORAN PROGRAMI

No Satış Yönetim Sistemi - Standart Açıklamalar
1 Genel Pos Modülü Tüm satış fonksiyonları
2 Hızlı Servis Operasyonu Self servis, fastfood
3 Alakart Servis Operasyonu Masa düzeni, marş beklet
4 Paket Servis Operasyonu Telefon, isim sorgulama,  adrese paket girişi
5 Kullanıcı Kart Sistemi  Sisteme kartlı giriş (manyetik, parmak izi)
6 Barkotlu Satış Perakende satış operasyonu
7 Cari Hesap Modülü Cari takibi, ödenmez, limit kontrol
8 Fatura Modülü Fatura, e-fatura, fatura carisi 
9 Mobil Raporlama Anlık raporlama
  SYS Ek Modüller Açıklamalar
1 Mobil Satış Yönetim Sistemi El terminalli genel satış sistemi
2 Çağrı Yönetim Sistemi Arayan numarayla müşteri ve siparişlerle ilişkilendirir
3 Kurye Takip Sistemi Paket siparişleri götüren kuryeleri yönetir
4 Otel Entegrasyonu Otel önbüro yazılımına satış verilerini entegre eder
5 Yemek Sepeti Entegrasyonu Yemeksepeti.com siparişlerinin Denge'ye otomatik gelmesini sağlar
6 Müşteri Web Sitesi Sipariş Yemek sepetinde yapılan işin işletme web sitesine uyarlanması

Neden Satış Yönetim Sistemi?

  1. İşletmenizin tüm birimlerinde tam otomasyon sağlayarak zaman ve para kazandırır.
  2. Servis kalitesini iyileştirerek müşteri memnuniyetini artırır.
  3. İşletmenizde atılan her adımdan haberdar olursunuz.
  4. Daha az iş gücüyle daha hızlı ve kaliteli iş üretimi sağlar, insan kaynaklı hataları ortadan kaldırır.
  5. Anlık raporlar sayesinde hızlı ve güvenilir bilgi akışı sağlar.
  6. Sadece tanımlanmış operasyonun uygulanmasını sağlar. 
  7. Süreçler bir kez planlandıktan sonra; hızlı, basit ve dengeli bir iş akışı sağlar.
  8. Tüm sipariş sürecinin her an yönetilebilmesi, yönetici ve çalışanlara güven duygusu kazandırır.
  9. En hızlı dönüşüm sağlayacak yatırımlarınızın başında gelir. 


İşletmeniz Denge Satış Yönetim Sistemi ile yönetiliyorsa işin başında beklemek zorunda değilsiniz.

Paket Karşılaştırma

SATIŞ PROGRAMI

No Açıklamalar Paketler
SYS Standart SYS Paket SYS Otel
  Tek Kullanıcı Lisansları
1 Genel Pos Modülü x x x
2 Hızlı Servis x x x
3 Alakart Servis x x x
4 Paket Servis x x x
5 GMP3 Mali Modül Opsiyonel Opsiyonel Opsiyonel
6 TSM  Mali Modül Opsiyonel Opsiyonel Opsiyonel
7 Kullanıcı Kart Sistemi  x - x
8 Parmak İzi Kontrol Sistemi x - x
9 Barkotlu Satış Sistemi x x x
10 Cari Hesap Modülü x x x
11 Fatura Modülü x x x
12 Mobil Raporlama x x x
13 Mobil Satış Yönetim Sistemi Opsiyonel Opsiyonel Opsiyonel
14 Çağrı Yönetim Sistemi Opsiyonel x -
15 Kurye Takip Sistemi Opsiyonel x -
16 Otel Entegrasyonu - - x
17 Mobil Minibar Entegrasyonu - - x
18 Yemek Sepeti Entegrasyonu Opsiyonel Opsiyonel -
19 Web Sitesi Sipariş Entegrasyonu Opsiyonel Opsiyonel -

Mobil Satış Sistemi

İçerik Gelecek...

Neler Yapabilir ?

  1. Bilinen tüm satış fonksiyonlarını (Satış, iptal, iade, garson / kasiyer / kuver / masa değiştirme, sipariş / adisyon / fatura / makbuz çıktıları) kolaylıkla yapabilirsiniz.
  2. Profesyonel özellikler sayılan; adisyon böl / birleştir / iptal et, diplomatik satış, satış noktası / kullanıcı adisyon transferi gibi işlemleri görsel fonksiyonlarla kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
  3. Aynı anda birçok ödeme girişi yaparak adisyon kapatabileceğiniz gibi, kapanmış adisyonlarda da ödeme tipi değişikliği yapabilirsiniz.
  4. Gelişmiş marş beklet / sipariş mesajı fonksiyonları ile sipariş yönetiminde üretimle servis arasındaki sıcak ilişkiyi keser; kesintisiz servis kalitesi sağlarsınız.
  5. Terazi ile tartılarak satılan ürünlerinizin çok kolay bir operasyonla satışını yapabilirsiniz.
  6. Müşterilerinizin cari hesaplarını sistem üzerinde takip edebilir ve gerektiğinde limitli-limitsiz kullanımlara açık hesap çalışmalarını sağlayabilirsiniz.
  7. Ödenmez / ikram gibi farklı kategorilerde ödeme yapılmasını ve bu ödemelerin hesaplara göre takibini sağlayabilirsiniz.
  8. Müşterilerinizin adres / fatura bilgileri sisteme ilk girildiğinde kaydedilir ve sonraki faturalama işlemlerinde otomatik çağrılır. Böylece fatura keserken iş tasarrufu ve müşteri memnuniyeti sağlarsınız.
  9. Promosyon kampanyaları tanımlayabilir ve yönetebilirsiniz. İndirimler, özel fiyatlar oluşturabilirsiniz.
  10. Fiyat seviyesi fonksiyonu ile sınırsız sayıda fiyat tanımı yapılabilir; bu fiyatların istediğiniz saat ve tarihlerde otomatik olarak çalışmasını sağlayabilirsiniz.
  11. Sınırsız sayıda ve detayda tanımlayabileceğiniz indirimler ve indirim grupları ile düzenli saatler ve tarihlerde otomatik olarak çalıştırabilirsiniz.
  12. Paket satış operasyonunuzu yönetebilirsiniz. Arayan kişinin numarasının otomatik olarak algılanmasını (CallerID) ve müşteri bilgilerine anlık erişim sağlayabilirsiniz.
  13. Müşterinin son üç şiparişini anlık olarak görüp müşteri diyaloğunu verimli hale dönüştürebilirsiniz.
  14. Paket servis kuryelerinizle ilgili iş süreçlerini tüm detaylarıyla ve çok kolay görsel fonksiyonlarla yönetebilirsiniz.

DONANIM

Raporlar 'Denge'li, İşletmeler Bilgili

Denge'li Raporlar'ınıza veri güvenliğinden taviz vermeden, mobil konforuyla ulaşın; performansınızda fark yaratın!