Franchise Dünyası Dergisi'nin, Ekim 2017 sayısındayız

Arkhe'den Dört Dörtlük Profesyonel Çözüm

2005 yılında, güçlü ekibi, ileri teknolojisi ve Denge markasıyla konuk ağırlama sektörüne özel çözümler sunmak üzere kurulan Arkhe Yazılım Teknolojileri, çok sayıda başarılı işletme ve projeye imza atarak yoluna emin adımlarla devam ediyor. Satış Müdürü Gökhan Kuşaklı konuğumuz oldu ve bize kısaca Arkhe’yi anlattı.

 

Arkhe’nin uzmanlık alanı ve müşterilerinden bahseder misiniz?

Arkhe; sahip olduğu sektörel deneyimle, satıştan stoğa bir işletmenin tüm operasyon süreçlerinin yönetimi için hizmet veriyor. Üretim yönetimi konusunda geliştirdiği özgün çözümlerle; fabrikasyon düzeydeki operasyonların uçtan uca yönetilebilmesini sağlıyor. Farklı sınıf ve içerikteki birçok önemli işletme tarafından tercih ediliyoruz. Yemekhane, Cookshop, Backhaus, İkbal, Hacı Sayid, Simit & Smith gibi markaların da bulunduğu, %95 sadık müşteri portföyümüz ile restoran, otel, pastane, zincir ve benzeri pek çok değerli işletme bugün Arkhe çözümleriyle yönetiliyor.

 

Ne tür çözümler? Biraz açıklar mısınız?

İşletmenin kapısının açıldığı ve malzemelerin firmalar tarafından teslim edilmeye başlandığı ilk andan, gün sonuna kadar geçen tüm süreçler için çözüm üretiyoruz. İş akış ve standartlarının iyileştirilmesini, yükselen verimliliğe paralel olarak iş hacminin ve gelirlerin artırılmasını sağlıyoruz.

 

Franchise işletmeler için çözümleriniz var mı?

Elbette. Artan rekabet ortamında onların özgün ihtiyaçlarına tam anlamıyla adapte olabiliyoruz. Merkeze; kusursuz bir ‘işletme denetimi’, işletmelereyse; sorunsuz ve hızlı ‘operasyon yönetimi’ sağlıyoruz. Bölgeden, franchise işletmeye kadar ürün, fiyat, kampanya farklılaştırmak sunduklarımızdan sadece biri. Burada sayılamayacak kadar çok ve çeşitli çözümlerimiz var franchise işletmeler için. Fakat asıl gerçek fayda, markayla iletişime geçip ihtiyacını anladığımızda ortaya çıkıyor. Çünkü Arkhe’nin geliştirme ve uyarlama deneyimi sayesinde, adeta özel tasarım terzi işi gibi oturuyor markanın üzerine. Ayrıca, anlık raporlarla tam kontrollü, hızlı, sorunsuz bir yönetim için gereken altyapıyı sağlıyoruz işletmelere. Üstelik bu raporlara mobil konforuyla erişimleri de mümkün.

 

Son olarak, bize ekibinizden bahseder misiniz?

7/24 kesintisiz hizmet veren; dinamik, tecrübeli, çözüm odaklı ve tam donanımlı bir ‘müşteri destek ekibine sahibiz. Bu sayede müşterilerimizin misafirlerine kesintisiz hizmet verebilmelerini sağlıyoruz. Ve Boğaziçi Üniversitesi’nden, Tekno Park’a süren yolculuğumuzun mimarı; her sınıftan işletmeye özel, entegre ürün geliştirebilen çok güçlü bir ‘yazılım ekibimiz’ var. Özetle; sahadayız, müşteriye dokunuyor ve onu iyi anlıyoruz. Anladığımızı da birebir otomasyona aktarıyoruz.

 

Franchise Dünyası Dergisi'nin, Ekim 2017 Sayısından...

13 November 2017